Hilang ingatan .Lupe blog aku ni !



Assalamualaikum :) hey ! dah lame aku tak taip dekat blog kan !  .. kenal aku ? ok.ok aku intro sikit
  • sakinah ahmad
  • satu.empat tahun
  • Kluang .Felda ulu dengar .


Dah ? dah kenal ? hehe .. Rindu key dekat blog .Kalau dulu ,mase aku asyik edit blog je .tak pernah jemu .tapi sekarang nak update pon dah tak ingat .siap tanye Mr.Google tuu -_- . semua tak ingat .
And now ! Insyallah aku akan selalu uptade :) . now tugas aku ! :

  • edit blog (cantikkan lagi blog aku yag tua niii ! )
  • belajar balik dalam blog ni (maklumlaa dah nyayok)
  • -,-' tu je kot tugas aku :D

ok ! dah ? dah bace ? ok ^^ terima kasih bace ok !



*NEPHEW*

ha ! ni antara orang-orang yang aku dah lame tak jumpe ,then tibe-tibe jumpe :) . banyak lagi sebenarnye . nanti aku uptade ok !